Polityka prywatności

 

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych

osobowych Użytkowników i Klientów (w tym potencjalnych klientów) korzystającychze sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym: www.braciagreen.pl, zwanego dalej Sklepem. Dokument określa również zasady stosowania plików cookies.

2. Polityka prywatności Sklepu ma charakter informacyjny.

3. Administratorem danych osobowych Użytkowników Sklepu, w rozumieniu

ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych

(Dz. U. Nr 133, poz. 883, z późn. zm.),zwaną dalej u.o.d.o., jest

CLEARVIEW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, posiadająca adres

Wólka Strobowska 12D, 96-116 Dębowa Góra,

 NIP: 7831880510 KRS:0001036762,

adres poczty elektronicznej: biuro@braciagreen.pl,

nr telefonu kontaktowego: + 48 884 007 772,

zwany dalej Administratorem i będący jednocześnie Usługodawcą Sklepu

Internetowegoi Sprzedawcą.

4. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane zgodnie z u.o.d.o. oraz

ustawą z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną

(Dz.U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).

5. Administrator dokłada wszelkiej staranności w celu ochrony interesów

osób,

których zbierane dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że dane te

są przetwarzanezgodnie z prawem, w tym zgodnie z u.o.d.o. oraz ustawą

o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Dane osobowe są zbierane przez

Administratora dla zdefiniowanych,

zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu

niezgodnemu z tymi celami.

Administrator oświadcza, że zbierane przez niego dane są przechowywane w postaci

umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne

do osiągnięcia danego celu przetwarzania.

6. Celem Polityki Prywatności jest określenie działań podejmowanych przez Administratora,

w zakresie danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz

powiązanych ze Sklepem internetowym usług i narzędzi, wykorzystywanych przez Klientów do

wykonywania czynności, takich jak zakładanie Konta, składanie Zamówienia i wykonywanie

innego rodzaju działań w ramach Sklepu internetowego.

7. Klient, który korzysta z usług i narzędzi udostępnionych w ramach Sklepu internetowego,

potwierdza zapoznanie się z postanowieniami Polityki Prywatności i Regulaminu Sklepu 2

internetowego, a także wyraża zgodę na wykorzystywanie jego danych osobowych zgodnie z

Regulaminem Sklepu internetowego oraz Polityką Prywatności (w tym celu zaznacza

odpowiednie checkboxy kierując się komunikatami pojawiającymi się na stronie internetowej

Sklepu internetowego).

8. Wszystkie zbierane przez Administratora dane chronione są z użyciem racjonalnych środków

technicznych i organizacyjnych oraz procedur bezpieczeństwa, w celu zabezpieczenia ich przed

dostępem osób nieupoważnionych lub ich nieupoważnionym wykorzystaniem.

9. Administrator Sklepu internetowego na zasadach określonych w Regulaminie oraz w

Polityce Prywatności posiada wyłączny dostęp do danych. Dostęp do danych osobowych

Klienta może być również powierzony innym podmiotom, np. za pomocą, których Klient

dokonuje płatności, które to podmioty gromadzą, przetwarzają i przechowują dane osobowe

zgodnie ze swoimi regulaminami i politykami prywatności. Dostęp do danych osobowych

Klienta jest udzielany przedmiotowym podmiotom w zakresie niezbędnym i tylko takim,

który zapewni odpowiednią realizację usług.

10. Wszelkie słowa i wyrażenia występujące w Polityce Prywatności rozpoczynające się dużą

literą (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Klient, Zamówienie) należy rozumieć zgodnie

z definicjami zawartymi w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym na stronie

internetowej Sklepu Internetowego.

 

§ 2 Gromadzenie, pozyskiwanie, zakres i cel zbierania danych osobowych

 1. Administrator pozyskuje informacje o użytkownikach m.in. poprzez gromadzenie logów

serwera za pośrednictwem operatora hostingowego.

2. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem,

a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania

serwerem.

3. Administrator informuje, że w związku z możliwością rejestracji w Sklepie internetowym

i założenia Konta, Klienci zakładający Konto w Sklepie internetowym mogą zostać zobowiązani

do podania określonych danych, takich adres e-mail, login i hasło.

Podanie wyszczególnionych podczas procesu rejestracji danych jest konieczne

do założenia Konta, a pozostałe dane można podać dodatkowo.

4. Administrator w ramach Sklepu internetowego może przechowywać informacje,

np. dane osobowe niezbędne do umożliwienia kontaktu z Klientem, przesłania wiadomości

czy związanych z płatnościami. 

5. Administrator w ramach Sklepu internetowego może gromadzić dane osobowe

Klientów i potencjalnych Klientów kontaktujących się z Administratorem w ramach

obsługi klienta, a które to dane osobowe są niezbędne do zrealizowania danej prośby Klienta

i kontaktu z nim w celu udzielenia odpowiedzi. Kontakt możliwy będzie także poprzez

wykorzystanie danych umieszczonych w tym celu na Koncie Klienta.

6. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów niezbędne do prawidłowej realizacji usług

dostępnych w Sklepie internetowym i jest uprawniony do wykorzystywania zgromadzonych

i przechowywanych w ramach Sklepu internetowego danych w następujących celach:

a) złożenia zamówienia w Sklepie internetowym,

b) zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży lub Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej,

c) marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług,

d) zapewnienia pełnej obsługi Użytkownika, w tym zakładania i zarządzania kontem/kontami

Użytkownika, rozwiązywania problemów technicznych i udostępniania odpowiednich funkcji,

e) dostosowywania oferty i doświadczeń Użytkownika, w tym reklam, we właściwościach Sklepu,

f) monitorowania aktywności wszystkich oraz konkretnych Użytkowników,

g) kontaktowania się z Użytkownikami, w szczególności w celach związanych ze świadczeniem

usług, obsługą Użytkowników, dozwolonymi działaniami marketingowymi i reklamowymi,

h) przeprowadzania badań i analiz w celu poprawy działania dostępnych usług,

i) egzekwowania przestrzegania Regulaminu Sklepu internetowego,

j) dokonywania oceny niektórych czynników osobowych Klienta.

7. Administrator jest uprawniony do przechowywania zgromadzonych i śledzonych w Sklepie

internetowym danych wyłącznie w zakresie realizacji powyżej określonych celów.

8. Administrator zastrzega sobie prawo do filtrowania i blokowania wiadomości przesyłanych

poprzez wewnętrzny system wiadomości, w szczególności jeśli mają charakter spamu,

zawierają niedozwolone treści lub w inny sposób zagrażają bezpieczeństwu użytkowników

Sklepu internetowego.

9. Administrator zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Klientów:

 a) adres poczty elektronicznej (adres e-mail),

b) imię i nazwisko,

c) nazwę firmy (w przypadku Klientów nie będących konsumentami),

d) NIP (w przypadku Klientów nie będących konsumentami),

e) adres dostawy Towaru (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),

f) adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy),

g) numer telefonu.

10. Sprzedawca oświadcza, iż podanie danych przez Klienta, w wyżej wskazanym zakresie,

jest dobrowolne. Ich podanie może być jednak niezbędne do zawarcia i realizacji

Umowy Sprzedaży lub Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej w Sklepie Internetowym.

Zakres wymaganych do zawarcia umowy danych wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu

Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego

11. Przykładowi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:

a) w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką

pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator powierza zebrane dane osobowe Klienta

wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie

Administratora,

b) w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności

elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator powierza zebrane dane osobowe Klienta,

wybranemu podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne w Sklepie Internetowym.

13. Administrator może udostępniać dane zanonimizowane innym podmiotom,

w tym partnerom Sklepu internetowego w celu dokonania rozpoznania atrakcyjności reklam

i usług dla Klientów, poprawy jakości i efektywności usług świadczonych

przez Sklep internetowy lub wymienione podmioty lub udziału w badaniach naukowych.

14. Administrator informuje Użytkowników, że powierza przetwarzanie danych osobowych

następującym podmiotom: a) Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. plac Andersa 3, 17 piętro,

61-894 Poznań – w celu umożliwienia dokonania płatności elektronicznych

za zamówiony towar.

15. Administrator informuje, że stosuje następujące technologie śledzące działania

podejmowane przez użytkownika/Klienta w ramach strony internetowej Sklepu:

-  kod śledzenia Google Analitycs – w celu analizy statystyk strony internetowej Sklepu

 

§ 3 Polityka cookies i dane eksploatacyjne

 

1. Administrator zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies w celu

gromadzenia danych związanych z korzystaniem ze Sklepu internetowego przez Klienta.

Pliki cookies to mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki

Użytkownika i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę.

Używane są głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie

tymczasowego identyfikatora po logowaniu.

2. Administrator wykorzystuje pliki cookies „sesyjne” przechowywane na urządzeniu

końcowym Klienta do czasu jego wylogowania, wyłączenia strony internetowej lub wyłączenia

przeglądarki internetowej oraz pliki cookies „stałe” przechowywane na urządzeniu końcowym

Klienta przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia

przez Klienta.

3. Administrator w ramach Sklepu internetowego stosuje następujące rodzaje plików cookies:

 a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach

Sklepu internetowego,

b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa,

c) „wydajnościowe” pliki cookies, wykorzystywane do pozyskiwania informacji o sposobie

korzystania ze strony internetowej Sklepu internetowego przez Użytkowników,

d) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych

bardziej dostosowanych do ich zainteresowań,

e) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika

ustawień i dostosowanie Sklepu internetowego do Użytkownika.

4. Administrator usługi wykorzystuje cookies zewnętrzne w następujących celach: zbierania

ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych:

Google Analytics (administratorem cookies jest Google Inc z siedzibą w Stanach Zjednoczonych).

5. Pliki cookies dostosowują i optymalizują Sklep internetowy i jego ofertę dla potrzeb Klientów

poprzez takie działania jak tworzenie statystyk odsłon Sklepu internetowego oraz zapewnienie

bezpieczeństwa jego użytkownikom. Pliki cookies niezbędne są również do utrzymania sesji

Klienta po opuszczeniu przez niego Sklepu internetowego.

6. Klient w każdej chwili za pomocą swojej przeglądarki internetowej może zmienić ustawienia

dotyczące plików cookies, w tym może zablokować możliwość gromadzenia plików cookies.

7. Zablokowanie możliwości gromadzenia plików cookies czy wprowadzenie innych zmian

w ustawieniach dotyczących plików cookies na urządzeniu Klienta może utrudnić

lub uniemożliwić korzystanie z usług i narzędzi Sklepu internetowego, w tym z możliwości

złożenia Zamówienia.

8. Klient, który nie chce wykorzystywania plików cookies w opisanych powyżej celach w każdej

chwili może usunąć je ręcznie. Do zapoznania się ze szczegółową instrukcją postępowania

należy odwiedzić stronę internetową producenta przeglądarki internetowej, z której aktualnie

korzysta Klient. Więcej informacji na temat cookies dostępnych jest w menu pomocy każdej

przeglądarki internetowej. Przykładowe przeglądarki internetowe obsługujące wspomniane

pliki cookies to Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera.

 

§ 4 Prawa i obowiązki Administratora i Użytkowników

1. Administrator ma prawo, a także ustawowy obowiązek do przekazania wybranych bądź

wszystkich informacji dotyczących Klientów Sklepu internetowego organom władzy publicznej

bądź podmiotom trzecim, które zgłoszą takie żądanie udzielenia informacji na podstawie

obowiązujących przepisów prawa polskiego.

2. Administrator nie powierza przetwarzania danych i nie udostępnia zebranych danych

osobowych Klientów podmiotom niepowiązanym bez zgody zainteresowanych, chyba,

że zachodzą następujące okoliczności:

a) Administrator może korzystać ze wsparcia podmiotów zewnętrznych w celu świadczenia

udostępnianych przez siebie usług, jednak podmioty te nie są upoważnione do niezależnego  

wykorzystywania danych osobowych przetwarzanych w imieniu Sklepu internetowego,

a wszelkie ich działania podlegają przepisom Polityki Prywatności Sklepu internetowego,

b) Administrator zachowuje prawo do udostępniania danych organom publicznym

w prowadzeniu postępowań o możliwe naruszenia prawa lub w zwalczaniu ewentualnych

naruszeń Regulaminu Sklepu internetowego.

3. Klient/użytkownik ma w każdym czasie prawo dostępu do swoich danych osobowych,

a gromadzonych przez Administratora. Prawo to obejmuje możliwość weryfikacji, modyfikacji,

uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu co do

przetwarzania, przeniesienia danych, zaprzestania przetwarzania danych osobowych Klienta,

a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w określonym celu, jeżeli Klient taką

zgodę uprzednio wyraził oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Przedmiotowe uprawnienia przysługują bez podania przyczyny.

4. Klient/użytkownik poprzez zaakceptowanie zaproponowanych przez Administratora

oświadczeń zawartych w interaktywnych formularzach dostępnych na stronie internetowej

Sklepu, m.in. formularzu rejestracyjnym, formularzu kontaktowym wyraża zgodę na

przetwarzanie danych osobowych dla celów realizacji usług.

§ 5 Zmiany Polityki Prywatności

1. Oferta Sklepu internetowego będzie w przyszłości ulegać rozszerzeniu. Oznacza to,

że Administrator będzie zobowiązany lub uprawniony do wprowadzenia zmian w Polityce

 Prywatności.

2. Nowe wersje Polityki Prywatności będą się pojawiały na stronie internetowej Sklepu

internetowego wraz ze stosownym komunikatem.

 

RODO 

Polityka prywatności 

Regulamin sklepu 

Kontakt

Łukasz    +48 736 036 089a

 biuro@braciagreen.pl

Skierniewice 

Odwiedź nas

Strona www stworzona przez właścicieli firmy BraciaGREEN w oparciu o kreator WebWave, który polecamy ;D